Lieve seval, heel fijn geholpen zoals altijd, weet wat ze doet❤️
Zeynep
-
meer dan 3 jaar geleden
irma
-
meer dan 3 jaar geleden
Weer erg tevreden!
Didem
-
meer dan 3 jaar geleden
Nathalie
-
meer dan 3 jaar geleden
Ferdi
-
meer dan 3 jaar geleden
Filiz
-
meer dan 3 jaar geleden
Uitstekend geholpen. Tijd genomen , aandacht gegeven. Ben erg blij met het resultaat
Marina
-
meer dan 3 jaar geleden
Het was geweldig zo vriendelijk maar ook zo professioneel! Ga nergens anders meer heen!
Bedriye
-
meer dan 3 jaar geleden
Goede persoonlijke aandacht en luistert echt waar je mee zit. Heel erg klantvriendelijk! Zeer zeker aan te bevolen.
Aysel
-
meer dan 3 jaar geleden
Heel tevreden
Samar
-
meer dan 3 jaar geleden