Geweldig! Geeft altijd aan wat en welke behandeling er precies wordt verricht. Altijd eerlijk en geeft goed advies!
Kubra
-
ongeveer 4 jaar geleden
Zerre
-
ongeveer 4 jaar geleden
Ik ben heel blij mee.
Samar
-
ongeveer 4 jaar geleden
Selma
-
ongeveer 4 jaar geleden
Zoals altijd weer super tevreden ❤️
Elif
-
ongeveer 4 jaar geleden
Zeer tevreden over Seval
nuray
-
ongeveer 4 jaar geleden
Super goed geholpen en behandeld door Seval zoals altijd! 😁
Malalai
-
ongeveer 4 jaar geleden
Hartstikke fijne behandeling gehad, voelde me weer herboren na een gezichtsbehandeling
Nagma
-
ongeveer 4 jaar geleden
Super service!
Ahmet
-
ongeveer 4 jaar geleden
Heerlijk zwangerschapscombinatie pakket gehad van Seval - super rustgevend en daarna met een frisse glow naar buiten!
Nikie
-
ongeveer 4 jaar geleden