5.0
gebaseerd op 603 reviews

Geweldig! Geeft altijd aan wat en welke behandeling er precies wordt verricht. Altijd eerlijk en geeft goed advies!

Kubra - ongeveer 4 jaar geleden
Zerre - ongeveer 4 jaar geleden

Ik ben heel blij mee.

Samar - ongeveer 4 jaar geleden
Selma - ongeveer 4 jaar geleden

Zoals altijd weer super tevreden ❤️

Elif - ongeveer 4 jaar geleden

Zeer tevreden over Seval

nuray - ongeveer 4 jaar geleden

Super goed geholpen en behandeld door Seval zoals altijd! 😁

Malalai - ongeveer 4 jaar geleden

Hartstikke fijne behandeling gehad, voelde me weer herboren na een gezichtsbehandeling

Nagma - ongeveer 4 jaar geleden

Super service!

Ahmet - ongeveer 4 jaar geleden

Heerlijk zwangerschapscombinatie pakket gehad van Seval - super rustgevend en daarna met een frisse glow naar buiten!

Nikie - ongeveer 4 jaar geleden