5.0
gebaseerd op 603 reviews

Geweldige ervaring! Super vriendelijk ontvangen en heerlijke gezichtsbehandeling! Zeker voor herhaling vatbaar!

Lisette - 18 dagen geleden

Dank je voor de waardevolle feedback ! Tot snel

Body&Mind Studio
Hajrah - 24 dagen geleden

Ik heb een hele fijne gezichtsmassage gehad. De behandeling was ontspannend en professioneel uitgevoerd. Mijn huid voelde daarna fris en verzorgd aan. Zeker een aanrader!

Gulizar - ongeveer een maand geleden

Goed advies gekregen en uiterst zorgvuldig behandeld.

Raziye - ongeveer een maand geleden

Bedankt seval! I love you🫶🏻🌺

Muge - ongeveer een maand geleden

I love you too !

Body&Mind Studio

Goed ontvangen met duidelijke uitleg

Hanane - ongeveer 2 maanden geleden

Vanochtend een cuppingmassage gehad bij Seval. Ik had behoorlijk wat verklevingen, die zij met haar kundige en zorgzame handen heeft geprobeerd los te maken. Het was een hele fijne en professionele behandeling. Zeker een aanrader voor mensen die last hebben van cellulitis of een verslapte huid!

Selma - ongeveer 2 maanden geleden

Blijft een ontiegelijk mooie waarneming, om de verbeteringen en de resultaten te zien en te voelen!!!
Ongelooflijk, ik verheug mij er iedere keer op om de behandelingen vd kuren te ondergaan!
Meemaken en beleven, dan besef je pas echt de werkelijkheid!!!
Hartelijk dank & tot gauw!!!

Irina - ongeveer 2 maanden geleden

Super bedankt voor je waardevolle feedback en tot snel !

Body&Mind Studio

Ik heb deskundig advies gekregen van Seval

Edith - 3 maanden geleden

❤️❤️❤️❤️

Menekse - 3 maanden geleden