Geweldige ervaring! Super vriendelijk ontvangen en heerlijke gezichtsbehandeling! Zeker voor herhaling vatbaar!
Ik heb een hele fijne gezichtsmassage gehad. De behandeling was ontspannend en professioneel uitgevoerd. Mijn huid voelde daarna fris en verzorgd aan. Zeker een aanrader!
Goed advies gekregen en uiterst zorgvuldig behandeld.
Bedankt seval! I love you🫶🏻🌺
Goed ontvangen met duidelijke uitleg
Vanochtend een cuppingmassage gehad bij Seval. Ik had behoorlijk wat verklevingen, die zij met haar kundige en zorgzame handen heeft geprobeerd los te maken. Het was een hele fijne en professionele behandeling. Zeker een aanrader voor mensen die last hebben van cellulitis of een verslapte huid!
Blijft een ontiegelijk mooie waarneming, om de verbeteringen en de resultaten te zien en te voelen!!!
Ongelooflijk, ik verheug mij er iedere keer op om de behandelingen vd kuren te ondergaan!
Meemaken en beleven, dan besef je pas echt de werkelijkheid!!!
Hartelijk dank & tot gauw!!!
Ik heb deskundig advies gekregen van Seval
❤️❤️❤️❤️