Seval is geweldig! Ik kom al jaren bij haar en ben altijd super tevreden met mijn huid.
Ik heb onlangs een zalm-DNA behandeling gehad en ik ben echt super tevreden! Ze werkt heel professioneel, legt alles goed uit en stelt je echt op je gemak. Je merkt dat ze veel ervaring heeft en precies weet wat ze doet. Mijn huid voelt nu al frisser en stralender.
Zeker een aanrader voor iedereen die deze behandeling overweegt. Ik kom hier zeker terug!
Vriendelijk, professioneel, netjes lokaal, een goed bereikbaar
Heel sociaal en vriendelijk. Ben goed geholpen. Tot de volgende keer!
Ik heb de behandeling als zeer prettig ervaren. Ik ben goed geholpen en er is veel kennis en deskundigheid aanwezig.
Ben weer zo goed behandeld zoals altijd goed geholpen
Heerlijke buccalmassage gehad. Een aanrader.
Vandaag voor het eerst hier geweest voor de slow skincare facial. Bij binnenkomst heel warm ontvangen. Tijdens de behandeling is alles goed uitgelegd en opgenoemd. Oh, wat was de massage zo fijn! Seval, jij hebt echt magische handen! Bedankt voor vandaag. Tot snel!
De sfeer was erg ontspannen, de behandeling professioneel en super verzorgend.
Ik kom zeker terug. Aanrader!