5.0
gebaseerd op 603 reviews

Ben weer zo goed behandeld door seval voel me weer iets lichter :))

Günay - 8 maanden geleden

Heel blij mee

Samar - 8 maanden geleden

Ik kom met regelmaat bij Body&Mind. Ik
word altijd met een warme welkom ontvangen en de bindweefsel en buccal massage is ongekend goed en fijn!

Nazan - 8 maanden geleden

Super bedankt voor je waardevolle review en in je vertrouwen!

Body&Mind Studio

Zoals altijd heel fijn geholpen. Altijd klantvriendelijk en na de behandeling weer tevreden naar huis 🤗

Fatma - 8 maanden geleden

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om een fijne review te schrijven. Tot de volgende keer!

Body&Mind Studio

Altijd behulpzaam en vriendelijk

Gulizard - 8 maanden geleden

5 ⭐️ 🙏

İlkay - 9 maanden geleden

💚

Body&Mind Studio

Super vriendelijk hulpzaam betrouwbaar eerlijk

Derya - 9 maanden geleden

Ik ben erg tevreden met mijn behandeling. Heel warm ontvangen door lieve Seval. Ik had deze ontspannende behandeling echt nodig! Nu al een glow op mijn gezicht. Ook heb ik testers meegekregen. Dank je wel Seval!

Ece - 9 maanden geleden

Super bedankt voor je waardevolle review!

Body&Mind Studio

Vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd door seval voelde me gehoord dank je wel

Selma - 9 maanden geleden

Hele mooie salon. Seval neemt alle tijd voor je en de behandeling (Lift & Sculpt Face massage) was heel erg fijn en ontspannen. Zeker een aanrader!

Maaike - 9 maanden geleden

Super dat je het fijn vond! Dank voor je waardevolle review!

Body&Mind Studio