5.0
gebaseerd op 603 reviews

Magische handen heb je Seval abla! De rust die je biedt is zo waardevol! Je bent mijn reisje naar Rotterdam Zuid zeker waard 💕

Melisa - 12 maanden geleden

Super lief dank je wel !!

Body&Mind Studio

Seval heeft ons heel goed ontvangen en behandeld 🙌🏻 Ze heeft de tijd genomen & door de professionele behandeling voelen we ons op ons gemak.
Mijn jarige vriendin is in de watten gelegd😊 Ook was de Matcha echt geweldig, lekkerste die ik heb gehad tot nu toe 😌 Zeker een aanrader!

Zeynep - 12 maanden geleden

:) dank je wel in je vertrouwen!

Body&Mind Studio

Heb enorm genoten van een heerlijke, relaxte
deskundige behandeling. Kent haar vak heel goed, echte aanrader

Ismet - 12 maanden geleden

Wat fijn dat je hebt genoten! Dank voor je waardevolle feedback!

Body&Mind Studio
Sajila - ongeveer een jaar geleden

Eerste keer geweest en ben heel erg tevreden. Zeer lieve eigenaresse

Füsün - ongeveer een jaar geleden

Een mooie praktijk, warm welkom en alle informatie die je nodig hebt. Heel tevreden weer

Zeynep - ongeveer een jaar geleden

Ze is zeer betrokken en biedt precies de aandacht en ondersteuning die nodig is. Dat waardeer ik enorm.

Derya - ongeveer een jaar geleden

Super bedankt voor je waardevolle reactie!

Body&Mind Studio
Bahar - ongeveer een jaar geleden
Huriye - ongeveer een jaar geleden

Ondertussen kom ik al jaren met veel tevredenheid bij Seval. Of het nu gaat om een bindweefselmassage, huidverbetering of pure ontspanning, je voelt dat je hier in goede handen bent. De persoonlijke benadering van Seval is de kers op de taart. Ik ben blij dat onze paden elkaar hebben gekruist vijf jaar geleden!

Perihan - ongeveer een jaar geleden

Ik word er helemaal emotioneel van! Je bent zo lief, dank je wel voor je waardevolle review. İyiki varsin 🫶🏽

Body&Mind Studio