Heerlijk, blij mee
deskundige huidanalyse en advies. vriendelijk en proffessioneel geholpen.
heb meteen de volgende afspraken ingepland
Goede ontvangst vriendelijke personeel
Heerlijke behandeling… mijn huid heeft extra aandacht nodig en is nu in goede handen van Seval! Na 1 behandeling al zichtbaar resultaat!
Kan niet wachten op mijn volgende de afspraak❤️
“Ik vond het fijn hoe rustig en professioneel je alles uitlegde. Dat gaf mij vertrouwen en ik voelde me op mijn gemak.”
Fijne sfeer en heerlijke behandeling en meteen zichtbaar resultaat.
Ik ben heel goed en professioneel geholpen. Body & Mind studio is zeker een aanrader!
Mijn gezichtsbehandeling was pure verwennerij. Vanaf het moment dat ik ging liggen, voelde ik me compleet verzorgd. De warme doeken en zachte massage maakten het tot een serene ervaring. Mijn huid straalt, voelt stevig en gehydrateerd.
Wat ik vooral waardeerde
• Persoonlijk advies zonder opdringerige verkoop
• Een rustige, hygiënische omgeving
• Duidelijke uitleg bij elke stap
• Direct zichtbaar resultaat
Ik kom zeker terug!