Meltem
-
meer dan 4 jaar geleden
Zeynep is een super lieve dame en helpt heel goed! ❤️ Zeker een aanrader 🥰 lief mens😂
Ferha
-
meer dan 4 jaar geleden
Een geweldig lieve medewerker die heel veel kennis heeft en super handige tips meegeeft!
Zeynep, je bent een topper!
Zeynep
-
meer dan 4 jaar geleden
Het is altijd fijn thuiskomen na een bezoekje bij Seval!! Bedankt!!
Hulya
-
meer dan 4 jaar geleden
Fijne afspraak met fijne mensen.
Didem
-
meer dan 4 jaar geleden
Samar
-
meer dan 4 jaar geleden
Heerlijke ontspannen massage, zeer zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar💕
Jessica
-
meer dan 4 jaar geleden
Zeer fijne bindweefsel massage van lieve Hamida gehad,erg aan te raden en kan niet wachten om de volgende te krijgen 🙌
Samia
-
meer dan 4 jaar geleden
İk heb de behandeling (bindweefsel massage) als zeer prettig ervaren. Ze nemen de tijd voor je, gaan professioneel te werk en zijn bovendien erg vriendelijk. Ik kom zeker terug! Dankjullie wel Zeynep & Seval
Nesibe
-
meer dan 4 jaar geleden
Was heerlijk! Net als altijd!
Didem
-
meer dan 4 jaar geleden