5.0
gebaseerd op 603 reviews

Langer dan een jaar een trouwe klant, elke keer ga ik met plezier naar Seval en vertrek ik met een fijn gevoel.

Fausta - bijna 5 jaar geleden
Nesibe - bijna 5 jaar geleden

Fijne sfeer, voelde op mn gemak en vond de behandeling goed!

Ayse - bijna 5 jaar geleden

Leuke locatie en een super fijne behandeling gehad. Heb gelijk mijn vervolg afspraak ingepland.. bedankt voor de gastvrijheid !

Didem - bijna 5 jaar geleden

Prettige sfeer, goed gesprek voorafgaand de behandeling.

Rashida - bijna 5 jaar geleden

Ik vind het altijd prettig om bij jullie te komen en voel me totaal op me gemak!

Aafke - bijna 5 jaar geleden

Ik ben weer fantastisch geholpen, vriendelijkheid en professionaliteit is een van de goed kwaliteit van Body Mind studio. Ik werd heel goed begeleid tijdens mijn behandeling. Top!
Nogmaals bedankt 😃

Idalmis - bijna 5 jaar geleden

Ik vond het echt heerlijk. Lekker massage gehad van 1 uur lang en voelt zo goed aan erg bedankt lieverd Topper💪🏻Tot dr volgende keer🤗

Arzu - bijna 5 jaar geleden
Samar - bijna 5 jaar geleden

Altijd tevreden over de uitgebreide huidbehandeling van Zeyneb. Ze neemt altijd de tijd om te luisteren naar mijn klachten en pakt dan zorgvuldig de klachten aan.

Voor een betaalbare en zorgvuldige huidbehandeling raad ik body mind en studio echt aan!

Hamida - bijna 5 jaar geleden