5.0
gebaseerd op 603 reviews

Als heel prettig ervaren, ik wil jou hiervoor enorm bedanken Seval abla en ik ga zeker aan de slag met jouw tips💗

Hazel - ongeveer 5 jaar geleden

Mijn eerste afspraak verliep heel soepel en vriendelijk met Seval. Zij is erg bekwaam in haar werkzaamheden. Tot over 4 weken Seval!

Zeynep - ongeveer 5 jaar geleden

Zo gerust stellend, en klantvriendelijk heb geen woorden voor top service

Nora - ongeveer 5 jaar geleden

Na een hele lange tijd eindelijk weer genoten van mijn behandeling. Dames jullie zijn geweldig bedankt voor alles ❤️

Nagehan - ongeveer 5 jaar geleden

De magische handen van Seval zorgen voor heling, warmte en pure ontspanning. Echt heel erg fijn! Nogmaals superbedankt en tot over twee weken. ❤️

Hilal - ongeveer 5 jaar geleden
Aysegul - ongeveer 5 jaar geleden

Heerlijk onder handen genomen door seval. Zeer professioneel. Seval wist direct mijn pijnlijk plekken te vinden en en heeft er dan ook voor gezorgd dat dit goed behandeld werd. Het liefst had ik er willen blijven slapen of seval naar huis mee te nemen.

Je bent geweldig en ik raad je bij iedereen aan. Mij zie je in ieder geval weer snel terug.

Bedriye - ongeveer 5 jaar geleden

Super fijn gesprek!!

Manon - ongeveer 5 jaar geleden

Hele fijne dame die mijn heeft geholpen, weet wat zij doet. Zij is rustgevend en erg lief.
Zeker een aanrader om een dermapen behandeling te nemen bij Body&Mind Studio 🥰

Zeynep - ongeveer 5 jaar geleden
Hannah - ongeveer 5 jaar geleden