5.0
gebaseerd op 603 reviews
Sinem - meer dan 5 jaar geleden
Kayhan - meer dan 5 jaar geleden

Lieve Seval
Was de eerste behandeling bij jou en het voelde gelijk goed! Ik hoop je volgende week weer te zien!
Nogmaals bedankt 🙏🏻
Groetjes,
Ayşegül

Aysegul - meer dan 5 jaar geleden

Ik heb echt genoten van de service en het sfeervolle. Nogmaals dankjewel voor de tips.

Imen - meer dan 5 jaar geleden

Seval is een toppertje! Ik ben zeer tevreden over de hajamat behandeling en de heerlijke massage, echt een aanrader!

Gulsum - meer dan 5 jaar geleden

Weer een heerlijke cupping massage gehad, kom zeker weer terug!

Özün - meer dan 5 jaar geleden

Het was een goeie ervaring lief personeel

Safha - meer dan 5 jaar geleden

Heel tevreden

Samar - meer dan 5 jaar geleden

Ik vond het super fijn, en ga het zeker herhalen!!

Eda - meer dan 5 jaar geleden

Wat een fijn mens is Seval! :-)

Donja - meer dan 5 jaar geleden