5.0
gebaseerd op 603 reviews

Ik ben zeer tevreden! Het was mijn eerste afspraak voor de bindweefsel massage en kan niet wachten op de volgende🤩

Ayse - ongeveer 5 jaar geleden

Geweldig!

Neslihan - ongeveer 5 jaar geleden

Al voor een paar behandelingen geweest en ik zoveel verschil. Ontzettend blij ermee. Ook complimenten voor de eigenares. Ik voel me elke keer zo op me gemak. She is the best!

Hima - ongeveer 5 jaar geleden

Fijne behandeling en goed advies!

Barbara - ongeveer 5 jaar geleden

Top, top, en nogmaals top! Lieve dame en ben goed verwelkomd.

Najat - meer dan 5 jaar geleden

Nek schouder rug massage gehad en het was echg SUPER!

Emine - meer dan 5 jaar geleden

Voelde me heel erg op mijn gemak bij Seval, supergoeie service.
Bij haar ben je echt in goede handen

Shema - meer dan 5 jaar geleden

Top behandeling zoals altijd. Seval is heel attent.

Özün - meer dan 5 jaar geleden

Heerlijke ontspanningsmasage gehad. Aanrader voor iedereen.

Sultan - meer dan 5 jaar geleden

Heerlijke masage sessie gehad. En Seval wat ben je toch een lieve meid!

Gulhan - meer dan 5 jaar geleden