Ik ben zeer tevreden! Het was mijn eerste afspraak voor de bindweefsel massage en kan niet wachten op de volgende🤩
Ayse
-
ongeveer 5 jaar geleden
Geweldig!
Neslihan
-
ongeveer 5 jaar geleden
Al voor een paar behandelingen geweest en ik zoveel verschil. Ontzettend blij ermee. Ook complimenten voor de eigenares. Ik voel me elke keer zo op me gemak. She is the best!
Hima
-
ongeveer 5 jaar geleden
Fijne behandeling en goed advies!
Barbara
-
ongeveer 5 jaar geleden
Top, top, en nogmaals top! Lieve dame en ben goed verwelkomd.
Najat
-
meer dan 5 jaar geleden
Nek schouder rug massage gehad en het was echg SUPER!
Emine
-
meer dan 5 jaar geleden
Voelde me heel erg op mijn gemak bij Seval, supergoeie service.
Bij haar ben je echt in goede handen
Shema
-
meer dan 5 jaar geleden
Top behandeling zoals altijd. Seval is heel attent.
Özün
-
meer dan 5 jaar geleden
Heerlijke ontspanningsmasage gehad. Aanrader voor iedereen.
Sultan
-
meer dan 5 jaar geleden
Heerlijke masage sessie gehad. En Seval wat ben je toch een lieve meid!
Gulhan
-
meer dan 5 jaar geleden