5.0
gebaseerd op 603 reviews

Heerlijke anti-age behandeling gehad. Kan er weer tegenaan.
Tot snel Seval je hebt een hele fijne fibe om je heen, alleen daar voor kom ik elke
keer weer terug bij je

Emel - meer dan 5 jaar geleden

Goede aandacht en advies, voel mij op m'n gemak. Neemt Tijd voor je vragen.
Een leuke gezellige sfeer en ben tevreden met de behandeling. Volgende afspraak wordt vervolgd.

Yesim - meer dan 5 jaar geleden
Safha - meer dan 5 jaar geleden

Ik ben heel erg tevreden over mijn afspraak. Het was gezellig, en alles werd goed uitgelegd. Helemaal top!

Nausheen - meer dan 5 jaar geleden

Voel me helemaal weer nieuw, top behandeling gehad :)

Özlem - meer dan 5 jaar geleden

Ik heb het ontzettend fijn ervaren

Afsane - meer dan 5 jaar geleden
Emine - meer dan 5 jaar geleden

Super vriendelijk en een heerlijke behandeling na een drukke werkdag.

Gamze - meer dan 5 jaar geleden
Bouchra - meer dan 5 jaar geleden

Lieve Seval, wat ben ik jou ontzettend dankbaar! Al jaren kom ik voor massage en sinds kort ook begonnen met laseren. Na 2 behandeling zag ik al verschil. Thanks Seval!

Elif - meer dan 5 jaar geleden