5.0
gebaseerd op 603 reviews

Super fijn. ❤️

Meltem - bijna 6 jaar geleden

Een hele fijne laserbehandeling gehad, totaaaal geen pijn gevoeld!
Geweldige dames❤️

Melis - bijna 6 jaar geleden

Super zoals altijd. Dankjewel!

Emine - bijna 6 jaar geleden

Super persoonlijk ontvangen en de behandeling was boven mijn verwachting in. Sterker nog ik heb meteen afspraken gemaakt voor de komende weken

Horia - bijna 6 jaar geleden

Seval je hebt tovervingers;))

Özlem - bijna 6 jaar geleden

Zoals elke keer weer een heerlijke massage gehad! Ik kom regelmatig elke 2 weken en ik blijf het zeker weten nog altijd doen! Sevval is zo lief en altijd heel hygiënisch aan het werk. Bedankt Sevval! <3

Ceren - bijna 6 jaar geleden

Het was mijn eerste keer, super goed ontvangen en een hele fijne bindweefselmassage gehad. Tot de volgende keer!

Zeynep - bijna 6 jaar geleden

Het was mijn eerste bezoek en is zeker een top behandeling! Bedankt

Hatice - bijna 6 jaar geleden

Zoals gewoonlijk, super goed!!

Nevra - bijna 6 jaar geleden

Goede,professionele behandeling en Seval heeft veel empathie. Aanrader voor iemand die echt eventjes rust wil.

Rosa - bijna 6 jaar geleden