5.0
gebaseerd op 603 reviews

Ik was super tevreden seval is heel spontaan en gast vriendelijk , denk met je mee en toont intresse
Zeker een aanrader!

Ceylan - ongeveer 6 jaar geleden
Bouchra - ongeveer 6 jaar geleden
Ceren - ongeveer 6 jaar geleden

Seval is heel vriendelijk en professioneel. Ze toont veel interesse en is vol enthousiasme. Zeker een aanrader.

Semra - ongeveer 6 jaar geleden

Zeer tevreden, heel warm ontvangen!

Hayriye - ongeveer 6 jaar geleden

Ben zeer tevreden over de laser-behandelingen en Seval is heel vriendelijk en professioneel.

Özün - ongeveer 6 jaar geleden
Aicha - ongeveer 6 jaar geleden

Het was fantastisch, fenomenaal, geweldig, grandioos, heerlijk en alles wat in de buurt van deze woorden komt! Tot gauw ❤️

Hilal - ongeveer 6 jaar geleden

Heerst een rustige en aangename sfeer..
Het was een fijne beleving!!

Nazli - ongeveer 6 jaar geleden

Het was weer heerlijk! Zeker een aanrader.

Didem - ongeveer 6 jaar geleden