Ik was super tevreden seval is heel spontaan en gast vriendelijk , denk met je mee en toont intresse
Zeker een aanrader!
Ceylan
-
ongeveer 6 jaar geleden
Bouchra
-
ongeveer 6 jaar geleden
Ceren
-
ongeveer 6 jaar geleden
Seval is heel vriendelijk en professioneel. Ze toont veel interesse en is vol enthousiasme. Zeker een aanrader.
Semra
-
ongeveer 6 jaar geleden
Zeer tevreden, heel warm ontvangen!
Hayriye
-
ongeveer 6 jaar geleden
Ben zeer tevreden over de laser-behandelingen en Seval is heel vriendelijk en professioneel.
Özün
-
ongeveer 6 jaar geleden
Aicha
-
ongeveer 6 jaar geleden
Het was fantastisch, fenomenaal, geweldig, grandioos, heerlijk en alles wat in de buurt van deze woorden komt! Tot gauw ❤️
Hilal
-
ongeveer 6 jaar geleden
Heerst een rustige en aangename sfeer..
Het was een fijne beleving!!
Nazli
-
ongeveer 6 jaar geleden
Het was weer heerlijk! Zeker een aanrader.
Didem
-
ongeveer 6 jaar geleden