5.0
gebaseerd op 603 reviews
Nergiz - ongeveer 5 jaar geleden

Heel erg fijn. Gastvrij ontvangen en de facegym is echt een hele fijne en effectieve behandeling! Tot over 2 weken!

Helen - ongeveer 5 jaar geleden

Heerlijk genoten, goed uitleg gekregen en mn huid is heerlijk rustig. Aanrader

Fatima - ongeveer 5 jaar geleden

Zoals altijd heel erg fijn goed en professioneel geholpen.

Melek - ongeveer 5 jaar geleden

Warme ontvangst en krijgt alle aandacht. Zeer tevreden over het resultaat van de behandeling🌷

Nuray - ongeveer 5 jaar geleden
Gulsen - ongeveer 5 jaar geleden

Zo een druk dag achter de rug, and so relaxed wonder handtjes 🤗 bedankt Seval.

Özlem - ongeveer 5 jaar geleden

Super lieve vrouw die je heel erg op je gemak stelt en weet wat ze doet. Het is een mooie en schone studio!

Tazjan - ongeveer 5 jaar geleden

Ik werd vriendelijk verwelkomt. Na even tot rust te komen onder genot van een kopje thee en een zeer fijne gesprek konden we beginnen. Ik werd helemaal op mijn gemak gesteld door haar. Gedurende de massage kreeg ik de vraag of de druk en aanraking goed was.

Ze was heel erg vakkundig en kon naar mijn mening goed aanvoelen wat mijn lichaam op dat moment nodig had. Goed gebruik van technieken, temperatuur van de kamer en haar handen waren perfect in combinatie van de olie en muziek die er werd gebruikt.

Een echte aanrader! Ik zal zeker vaker bij body and mind een massage boeken.

Jeandaily - ongeveer 5 jaar geleden

Altijd goede service en Seval levert alleen maar kwaliteit.

Larissa - ongeveer 5 jaar geleden