5.0
gebaseerd op 603 reviews

Heerlijke behandeling gehad. Seval heeft echt gouden handen. Absoluut aanrader voor elk soort behandeling

Canan - ongeveer 2 jaar geleden

Hydrafacial behandeling gehad. Super fijne behandeling! Tot snel weer! ❤️💃🏻

Elif - ongeveer 2 jaar geleden
Ozan - ongeveer 2 jaar geleden

Een ontzettend warme en rustgevende behandeling ❤️

Augustina - ongeveer 2 jaar geleden

Wat fijn dat je het zo hebt ervaren ! Dank voor het komen!

Body&Mind Studio

Super fijn behandeling en duidelijk in haar uitleg! Echt een aanrader, zeer professioneel. Ik kom terug

Fay - ongeveer 2 jaar geleden

Fijn om te horen dat je tevreden bent! Tot snel !

Body&Mind Studio

Super goed geholpen weer! Seval besteed heel veel aandacht aan persoonlijke behandeling en stemt goed af!

Branka - ongeveer 2 jaar geleden

Dank voor je waardevolle review! En dank voor het komen !

Body&Mind Studio

Zoals altijd weer een heerlijke hydrafacial gehad.
Body&mind studio is het enige echte adres die ik vertrouw met alle behandelingen! Sevval heeft een mooie persoonlijkheid die mij altijd een goed en vertrouwd gevoel geeft en is altijd gastvrij.
Er wordt nooit haastig gewerkt en ze neemt alle tijd voor haar klanten.
Zeker aan aanrader!

Ayca - ongeveer 2 jaar geleden

Dank je wel voor je uitgebreide feedback! Bedankt voor het vertrouwen in Body&Mind Studio!

Body&Mind Studio

Super, zoals altijd. Ik kom niet voor niets elke maand terug!

Özün - ongeveer 2 jaar geleden
Meral - ongeveer 2 jaar geleden
Demi - meer dan 2 jaar geleden