5.0
gebaseerd op 603 reviews
Esma - meer dan 2 jaar geleden

Goede massages.

Fatma - meer dan 2 jaar geleden
Blanca - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben geweest voor gezichtbehandeling en ik ben zeer tevreden. Seval neemt de tijd om te vertellen welke behandeling het beste bij je gezicht past en vertelt goed wat ze doet. Ze laat je op je gemak voelen :))

Fatmanur - meer dan 2 jaar geleden

Eerste keer vandaag geweest voor een buccal en bindweefselmassage wat een topper is Seval toch, en super goed in haar werk.. gelijk een pakket genomen

Selver - meer dan 2 jaar geleden

Dank je wel voor het komen! en voor je reactie!

Body&Mind Studio
Serpil - meer dan 2 jaar geleden

Heel fijn! Altijd erg aardig! Doet alle behandeling super goed! Ik ben erg tevreden over gezichtsmassage, bindweefselmassage en gezichtsbehandelingen!

Kubra - meer dan 2 jaar geleden

Dank je wel voor je fijne feedback!

Body&Mind Studio

Zo een fijn persoon en goede behandeling

Kadriye - meer dan 2 jaar geleden

Dank je wel voor je feedback! Waardeer ik enorm.

Body&Mind Studio

Ik werd heel vriendelijk ontvangen, de behandelingen werden mij duidelijk uitgelegd. En ik werd uitgebreid onder handen genomen. Ik heb genoten van de behandeling.

Dank je wel Sevval

Ayse - meer dan 2 jaar geleden

Fijne behandeling en toelichting :)

Estelle - meer dan 2 jaar geleden