5.0
gebaseerd op 603 reviews
Derya - meer dan 2 jaar geleden

Seval je bent een Topper!!! Als ik er al binnen kom veranderd me sfeer zo rustgevend..

Selver - meer dan 2 jaar geleden

Dank je wel voor de waardevolle review!

Body&Mind Studio
Philip - meer dan 2 jaar geleden

Een zeer vriendelijke en vakkundige dame. Ze denkt met je mee en laat je op je gemak voelen.

Zeynep - meer dan 2 jaar geleden

Dank je wel!

Body&Mind Studio

Weer net als altijd erg blij! Zo lief en goed in haar werk!

Didem - meer dan 2 jaar geleden

Dank je wel voor je waardevolle feedback!

Body&Mind Studio

Ik kom graag terug bij Seval. Ze is lief en zorgvuldig.

Julia - meer dan 2 jaar geleden

Dank je wel voor het komen!

Body&Mind Studio

ik ben altijd tevreden, wanneer ik weer langs ben geweest.

Seycan - meer dan 2 jaar geleden

Super fijn om te lezen ! Dank je wel.

Body&Mind Studio

Mij kan je elke 2 weken wel vinden bij Seval. Gezichtsbehandelingen, massages, laser; ik kan niet meer zonder. Doe jezelf een plezier en boek een afspraak!

Özün - meer dan 2 jaar geleden

Seval is heel rustgevend, doordat ik een drukke baan heb vind ik het extra prettig om na een drukke werkdag door te rijden naar Seval. Na de behandeling ga ik heerlijk uitgerust en stralend naar huis. Zowel de gezichtsbehandelingen als haar bindweefsel massages kan ik zeker aanraden aan een ieder!

Muka - meer dan 2 jaar geleden

Bedankt voor je feedback! Ontzettend lief!

Body&Mind Studio

Ben heel erg blij met seval. Ze is zo betrouwbaar,heeft veel ervaring en heeft veel verstand van haar werk. Zeker een aanrader !!!!

Aslihan - meer dan 2 jaar geleden

Dank je wel voor de feedback! Bedankt in je vertouwen in Body&Mind Studio.

Body&Mind Studio